Panaszkezelés

 Célunk Ügyfeleink elégedettségének, és bizalmának növelése.

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy bizalmával megtisztelte cégünket, és a Biztosítási Centrum Független Biztosítási Alkusz Kft-t választotta biztosítási szerződése kezelésére.

Célunk Ügyfeleink elégedettségének, és bizalmának növelése, ezért kiemelten fontosnak tartunk minden visszajelzést szolgáltatásunk, a kiszolgálás módja, munkatársaink magatartása, illetve működésünk kapcsán. Amennyiben ezek valamelyikével kapcsolatban panasszal kíván élni, úgy biztosíthatjuk az alábbiakról.

Az Ön által jelzett problémát kiemelten kezeljük, biztosítva a panasz gyors és szakszerű kivizsgálását. Panaszkezelési eljárásunk – a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – garantálja, hogy minden panaszt alaposan, elfogulatlanul, és a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljunk, választ adjunk, a megalapozott panaszokat pedig orvosoljuk.

Célunk, hogy a panaszügyek kapcsán szerzett információkat felhasználjuk, ezáltal munkánkat tökéletesítsük, folyamatainkat gyorsabbá, és hatékonyabbá tegyük, esetleg szolgáltatásaink színvonalát javítsuk. A Biztosítási Centrum Független Biztosítási Alkusz Kft Panaszkezelési Szabályzatát az ügyfélforgalom számára nyitva álló irodáiban kifüggeszti, és honlapján megjeleníti.

A panaszkezelést megkönnyíti a honlapunkon található, és letölthető panaszkezelési formanyomtatvány és Magyar Nemzeti Bank oldalán megtalálható javaslat. Kérjük Önt, hogy panasza benyújtásához használja az Magyar Nemzeti Bank panaszbejelentő űrlapját.