Biztosítási Centrum

Ügyfélszolgálati biztosítási asszisztens, álláslehetőség

Jelenleg nincs betöltendő pozíció

Vác

Egy családias cég tagjaként, kitűnő ügyfélélményt nyújtanál?

Küldetésünk, hogy minden magyar embernek és vállalkozásnak elérhetővé tegyük a legjobb biztosítási szolgáltatást, mellyel biztonságba tudják magukat, szeretteiket és vállalkozásukat. Ehhez járulhatsz hozzá, ha imádsz ügyfelekkel foglalkozni.

Ügyfélszolgálati biztosítási asszisztens egy kihívásokkal teli, cégünk számára stratégiai fontosságú, valódi értéket teremtő pozíció. Igazából te leszel a cég arca, te találkozol legtöbbet ügyfeleinkkel.

25 éve a biztosítási piacon, alkuszként

25

Üdvözlünk!

Cselovszki Zsolt vagyok, a Biztosítási Centrum alapítója és ügyvezetője

Cselovszki Zsolt

Cselovszki Zsolt

Ügyvezető

Hiszek abban, hogy a munkánk biztonságosabbá, kiszámíthatóbbá, boldogabbá teszik az emberek és a vállalkozások életét.

Ha számodra fontos az ember, nem csak egy munkahelyre vágysz, valódi értéket akarsz teremteni, remek csapatban, szuper környezetben és jó hangulatban kívánsz dolgozni, akkor a Biztosítási Centrum tetszeni fog neked. Ha nem a megoldást keresed, szeretsz panaszkodni, kifogásokat keresni, felelősséget hárítani, akkor nem fogunk tetszeni neked.

Nekem nagyon fontos minden munkatársam. Bármikor fordulhatnak hozzám, mindig nyitva áll az ajtóm előttük. Nálunk magas a szakmai színvonal, ezért szerintem csak az munkatárs képes kiválóan teljesíteni, aki érzi a cég teljes támogatását és bizalmát. A cég nagyon támogató, rendkívül fontos számunkra munkatársaink ötletei, javaslatai, így sokkal gyorsabban tudunk fejlődni, jobb szolgáltatásokat biztosítani ügyfeleinknek és partnereinknek.

Mi lesz a feladatod?

Az ügyfélszolgálatra betérő ügyfelek biztosítási problémáit megoldani, igény szerint új biztosítást kötni

A Biztosítási Centrum stabil ügyfélkörét, partnereit magas színvonalon kiszolgálni

Kapcsolatot tartani ügyfelekkel, biztosító társaságokkal, szerződött partnerekkel

A biztosítási szerződések teljes kezelését és ügyvitelét folytatni

Ügyfélszolgálati biztosítási asszisztens pozícióban négy munkatársunk dolgozik. Biztosítási asszisztensként akkor teszed jól a dolgod, ha törődsz az ügyfelekkel, ezáltal megérted őket, képes vagy felismerni valódi szükségleteiket. A biztosítók termékeinek palettájából azokat ajánlod nekik, amik valódi megoldást vagy nagyobb biztonságot nyújtanak számukra.
Munkád végső eredménymérője az lesz, hogy mennyire tudod megtartani az ügyfeleket, milyen széles biztosítási palettára tesznek szert általad. Mivel szolgáltatásaink kiemelkedően jók, jelenlegi ügyfeleink nagyon szeretik, ezért rajtad áll, hogy ez mennyire sikerül!

Minket keresel, ha…

Biztosítási üzletkötőként dolgozol, nehezen viseled a bizonytalan jövedelmet és unod az állandó tukmálást

Pályakezdő vagy

Más ágazatból váltanál, de eddig is ügyfelekkel foglalkoztál

Szeretnél az embereknek abban segíteni, hogy biztonságban legyenek

Új kihívásokra vágysz, szeretnél egy jó csapatban dolgozni

Téged keresünk, ha…

Jó a kommunikációs, és szervező készséged

Munkádat önállóan, precízen végzed, jó a problémamegoldó képességed

Pozitívan gondolkodsz, rugalmas és nyitott vagy a változásokra

Találkoztál már ügyviteli nyilvántartó rendszerrel, van számítógépes ismereted (MS Office)

Középfokú végezettséged van

előnyt jelent – de nem feltétel – a biztosítás szakmai végzettség vagy biztosítási területen szerzett tapasztalat

Nyelvismeret nem szükséges

Amit kínálunk számodra…

Azonnali kezdés

Heti 40 órás, alkalmazotti jogviszony, fix bérezés

Munkavégzési hely a modern váci ügyfélszolgálati irodánk

Ügyfeleink kitűnő emberek, akik megajándékozhatnak – csoki, virág, sütemény, bonbon stb. – az értékes munkád miatt

Közvetlen kapcsolatban leszel az ügyfelekkel és partnereinkkel

Elképesztően jó csapatunk van, munkatársaink segítik egymást, mindenki az ügyfelekért dolgozik

Hagyunk önállóan dolgozni, de szakmai fejlődésedet folyamatos képzéssel támogatjuk

Nincs multi- környezet, ez egy családias, magyar tulajdonú, több mint 25 éve biztosítási alkuszként működő cég

Csak értékes és izgalmas munkát kell végezned, ami nem az, azt a gépek, szoftverek végzik el nálunk

Amit még érdemes tudnod

Munkakörülményeink között a heti 1-2 nap home-office lehetőség, a modern hordozható PC, a két-monitoros munkaállomás is szerepel. Ügyfélszolgálati iroda lévén nyitvatartási időben az irodában dolgozunk. Ha nem szeretnél bejárni, távmunkát keresel, akkor ez az állás nem neked szól. A munkakör jellege miatt személyesen, interneten ( e-mail, chat, meet ) kell kapcsolatot tartanunk.

A kiválasztást komolyan vesszük, az több lépésből áll, de érdemes végig menni rajta

1. Jelentkezz

2. Küld el önéletrajzod és motivációs leveled

3. Beszéljünk telefonon

4. Gyere be személyes interjúra

Jelenleg nincs betöltendő pozíció, de ha szeretnél a jövőben csatlakozni a Biztosítási Centrum csapatához, hagyd itt nekünk az önéletrajzodat és mi keresünk, ha megnyílik egy új lehetőség.

Mi lesz az adataimmal?

Természetesen szigorúan vesszük a GDPR előírásait, így annak megfelelően kezeljük az adataidat, és azok nem kerülnek illetéktelen kezekbe. Minden beküldött információdat csak a Biztosítási Centrum vezetősége fogja látni, a többi munkatárs ezekhez az adatokhoz nem is fér hozzá. A tudtod nélkül természetesen nem fogjuk felkeresni az esetleges jelenlegi munkahelyedet referencia ügyében.